Oj vad tiden går

Ja eller springer, men jag hinner inte med i varje fall. Hinner inte ens blogga...eller rättare sagt när jag hinner glömmer jag bort det och datorn är upptagen och jag orkar inte packa upp min laptop och starta den.
Får kanske börja ha den på hemma i ett hörn så det blir av.

Lite uppdatering då i vårt lilla BIB-slag.
Fortfarande 1-0 till Moi och ikväll får jag poäng för Tina och Göran får för Frank.
Kan gå hur fasen som helst.

Sitter med ett glas rött och laddar inför morgondagens Inspirationsdag i Lund, Gerdahallen.
Ska bli så roligt att köra helt slut på kroppen.
För det kan jag lova att den blir efter 6 pass. Allt från Box, Zumba, Spinning, Afro, Funktionell träning och någonting till som jag glömt bort.

Igår när jag och kollegorna åkte hem från Malmö och passerade precis norr om Hörby där de håller på att förbereda utbyggnad av E22 eller nåt.
I varje fall står där några vägarbetsbodar, såna som arbetarna sitter och pausar i, fikar i, lunchar i....what ever.
Då säger Peter plötsligt ; -Fan, ett sånt jobb skulle jag vilja ha!
Varför då?
-Jag älskar doften av asfalt och sen sitter de hela kvällarna och spelar kort och super, passar mig perfekt. Skulle
t o m kunna jobba gratis då! Men det är klart, då hade familjen fått bo på gatan. Men det hade inte jag märkt för jag sitter här och super och spelar kort:)



Mmmm.... de ser ut att ha hur kul som helst.

Nu ska jag återgå en liten stund till min bok och sen blir det Let´s dance.
Heja mig!

Skål :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0