Välkommen Hampus

Så kom han då äntligen till världen, mitt första barnbarn, Lindas och Simons första barn.
Lille Hampus här med sin stolta mormor



Så underbara dessa små krabater är. Snart 17 år sedan jag sist höll i en liten prins.
Bara att stå och studera alla pyttesmå rörelser av energi som den lille kroppen utsöndrar hela tiden, smaskandet när han letar efter något att snutta på, känna doften av ett nyfött barn.
Och när då som Hampus dessutom är " en del av mig" så blir det än mer underbart!

Hela familjen Fältman-Johansson lyckliga, stolta och helt slut. Ni är så duktiga.



Vilken härlig tid det blir framöver!

I´ll be back

Kommentarer
Postat av: Farmskan

Åhhhh!!! Gråter nästan! Hälsa Linda så gott och snusa på bebisen från mig också

2011-07-10 @ 17:42:18
URL: http://farmskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0