Rytmen av ett regn

Oj vad det har regnat idag...vad gör jag då en sån här dag på semestern..
Jag tar och tränar...dubbelpass.

Första testet av mitt nya styrkepass, då vill jag inte ha så hemskt många med mig, för jag har ingen aning om hur det är.
Men... det inträffade något roligt ( för mig ) på passet. Micke fick sluta med en övning för tidigt ( =maska)
Haha...jag jublade, det har ALDRIG hänt förr! Benstyrka var ordet.

Kul att det ger även denna träningsfantom något :)

Nu är snart min semester till ända, bara morgondagen kvar då det blir till att hälsa på lilla Mor.
Lördag måste jag bara smyga mig till ett litet sniff på Hampus, världens finaste lille prins.

Ikväll blir det popcorn och film, typ fredagsmys en torsdag. Ska försöka hålla mig vaken bara.

I natt har jag sovit ruggigt illa. Spelade in mannens snarkningar dels kl 00.26 och sedan kl 02.08 också.
Han är så slemmig! Nu har han fått höra hur han låter.
Hade det bara hjälpt att spela upp dem på natten för honom så Han blir vaken..men nejdå...det är juändå jag som ligger där och försöker harklande (tror det hjälper hans luftrör...) att inte lyssna.
Jodå...det går sådär kan jag säga.

Denna lille mannen skulle legat bredvid mig i stället, då hade jag garanterat sovit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0