Men hallå?!

Skulle tankat igår när jag körde från jobbet, men det var kö.....ok, jag tar det imorgon istället ( läs idag )
Och idag var jag tvungenför att ta mig till Malmö imorgon bitti.

Såklart var det kö. Men herregud...har inte folk annat för sig än att tanka när alla är på väg hem från jobbet?!
Stod en liten stund och kollade vilken somverkade bli klar först, valde hon som stått där längst.
Ganska logiskt tycker jag.
En liten bil, en tjej..... suck...
Precis som att välja kassakö, kan bara bli fel, kvittar vilken.

Så när det var lång kö till alla de andra pumparna, de bytte tankare, bytte tankare, bytte tankare...
grrrrrr. kom igen..... oj nu är hon klar.
Rist av den....rist av den....titta på det du gör...rist....Nej hon hällde på hela sidan av bilen.
Nåjanu harhon tankat klart i alla fall.
Jaha... var lade du tanklocket...nej, inte på taket...kanske trillat ner...nej....lägg dig inte på knä och kolla under bi....jo gör det.....
jaså där var det inte?! Neeeej...det är inte på andra sidan bilen...nej inte framför...såja ett helt varv gick du....och så kolla på taket igen...nej det hade inte kommit dit nu heller....
Aha...ovanpå pumpen!!  Så tankspridd...nåja nu måstedu köra undan.... klockan går....
alla vill hem...JAG också....
In i bilen med dig och starta...... starta.....starta...men starta då.... jaha ja bältet på först...såja....
Och så startar vi...... starta.....starta.....
Men va FAAAAAN........ solskyddet har en spegel på insidan. Rensa ögonen och fixa frissan....djävla puckobrud!!!
Starta...undan.....jag vill hem...såja...nej...prova igen.....jaaaa..nej......

Det var nu två bilar bakom mig och köer till de andra pumparna så jag kom liksom inte väck.

Jag vet, jag kör på henne och puttar unden bilhelvetet. Skiter i vilket, tjejer borde inte få ha körkort, inte SÅNA tjejer!!!
Jösses, den startade och.....JAAAAAAA den rullar!!!! :)

Jag ska börja cykla till jobbetOCH till Malmö.


Kommentarer
Postat av: Mannen

Ohh YES I´s a woman... och såna (som hon) borde inte ha körkort

2011-01-26 @ 20:59:03
Postat av: Sus

Är inte din bil försedd med tuta? - USE IT!!! Den sitter ju där för att användas..

2011-01-26 @ 22:09:08
URL: http://snuttis.blogg.se/
Postat av: Bottan

Varför skulle jag tuta och dra till mig uppmärksamhet när fokus var på henne?!

Nej den använder jag inte. Pricipsak.

2011-01-27 @ 09:41:00
Postat av: Sus

Jag är då inte principfast så hon hade fått min tuta som en spark i häcken i alla fall.

2011-01-27 @ 20:30:41
Postat av: Farmskan

Tur det inte var jag.. med mitt tålamod hade bilen försvunnit ut från macken fortare en kvickt, det skulle fått vara värt en bubbla.

2011-01-28 @ 20:02:38
URL: http://farmskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0