Kunde inte stå emot längre

Så har då dagen kommit då sambon fått mig att göra något som jag i det längsta har bestridit. Jag har kommit med alla olika invändningar under 5 år, och det gick nästan vägen idag också, för tiden sprang iväg.
Jag körde 1 timme Pilates Spirals, sedan upp på crossen.... ville lääääänge så vi inte skulle hinna, men kände mig taskig.

Så nu ligger den i grytan, den j...a söndagssteken (pensionärsvarning nr 2 för denna helgen )
Gott, javisst :( roligt, NÄE :(
Men men eftersom det alltid är JAG som lagar mat så brukar det ju bli det jag vill. Så idag kände han nog att jag var lite nerstämd för att ha gått med på detta.....han skalade potatisen!!!

Nu är nya gardiner uppe, och allt det röda, mysiga, varma, gosiga är ute för denna gången. Undrade när vi bar ut lådorna med julpynt, vilka tomtar jag glömt packa ner detta året?!
Letade runt och hittade inga fler.....tills nyss. Haha alltid något, men de såg så glada ut där de satt, tror jag det :)

Känner mig lite down och trött, kan det vara för att det är söndag, eller är det steken?!

Kan vara för att jag inte ätit sen frukost, 7 TIMMAR!!!! Jag behöver dropp!!

Återgår till spisen......

Sen är det nästan midsommar :)


Kommentarer
Postat av: Han

Jaja, men gott var det. Blir nog mer sånt i framtiden;)

2011-01-16 @ 18:00:53
Postat av: Jessica

Vad duktiga våra män är som skalar potatis! det är ungefär det jag med brukar få hjälp med ;)

2011-01-17 @ 09:56:10
Postat av: Elina

Vilken tur det finns EN duktig kock i varje familj, jag brukar oxå hjälpa till att skala potatis:-)

2011-01-17 @ 11:26:41
Postat av: Farmskan

Stek är ju jättegott och sköter sig själv. Du skulle satt den på spisen innan pilates så hade den varit underbar att bara hugga in på

Matmor...

2011-01-17 @ 19:00:58
URL: http://farmskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0