Kass kass kass

Ja jag ska bättra mig. Nu är ju t o m julen ute, så då kanske jag har lite tid över för bloggen (vad nu DET har med saken att göra??)

Så klart har vi ny tävling med denna omgången av Let´s dance. Ingen poäng utdelad igår, men min motståndare kunde inte varit närmre..... puh. Nu är det min tur att välja först nästa vecka, vet redan vem jag ska tippa på.
Upplyser er senare i veckan.

26 mars är det Inspirationsdag igen :) Sååå roligt.
Och idag bestämde vi temat för vårt gemensamma "showpass". Vill inte avslöja något ännu, vet ju inte riktigt vilka som läser här.
Känns som en tung termin, även om mina pass är jätte roliga, så vet jag att till hösten tappar jag ( får väl säga så eftersom de känns lite som "mina" eftersom jag är vuxeledaransvarig och har rekryterat dem ) två fantastiskt duktiga instruktörer.

Tappade en förra sommaren och nu detta.
Det finns säkert en lösning, ska jobba på det.

Nu ska jag leta lite låtar inför showpasset, sen blir det HipHip, men innan dess några sidor i boken.

Njut av livet, det är Nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0