Ja just det

Får ju inte glömma berätta vem jag vill ska åka idag från Let´s dance..... Ranelid så klart.
Men Herregud ( Det hade han gillat att jag skrev ) han har ju varken utstrålning, charm eller takt. Stel som en hel bergsvägg.
Vi får väl se om det delas ut poäng ikväll i vår lilla extra mini tävling.

Måste korrigera det jag skrev tidigare i ett inlägg;
Vi blev av med TVÅ riktigt duktiga instruktörer i somras....snyft.




Linda, min Fia-Lotta som synes har vi fått höra och...



Fy fan vilka fula byxor...haha... hämtat från ABBA-passet då vi var 3 ledare som såg utpå det viset...



Är det månne övertalning på gång om att stanna... funkade inte....

Igår körde jag dubbelt, dvs först Intensivpasset och sedan Afron direkt efter...tro mig, nu orkar inte min kropp göra mer idag.... soffläge i väntan på att kasta ut Mr Ranelid...förhoppningsvis.

Grattar Lillan och DinoMarcus på 4-års dagen :) Tur ni inte firar på Pizza Hut.
och påminner Fia-Lotta om attåka försiktigt i backarna nästa vecka!

Kram & puss bomullstuss

Kommentarer
Postat av: Farmskan

Lovar att ta under övervägning att starta upp afron igen... jag måste!!

2011-01-22 @ 09:10:07
URL: http://farmskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0