Ny chans

Då får vi se om det delas ut någon poäng ikväll i vår minitävling.
Jag vill ha bort Ranis och min motspelare vill ha bort Alex.
Någon av dem hoppas jag så tävlingen kan börja någon gång.

Veckan har varit full av träning :) I like a lot!!
Jag fick hoppa in som ledare på intensiven eftersom Ellen ligger sjuk med feber och sånt skit, stackaren.
Och då var det ju lika bra att fortsätta med Afron när jag ändå var där.
Och den är riktigt rolig denna terminen. Shake it baby ;)

Det verkar som om jag får båda mina utbildningar!!! JIIIIPPPIIIIEEEE!!!!!
Kettlebells och Piloxing. Åh vad jag längtar.

Åh tänk vad fitta.....kan man säga så??!!....vi ska bli i Tollarp till nästa sommar.
Hm...låter länge. Nu säger alla att jag bara tränar axlar.
Vad är det för fel på ett par välsvarvade axlar?! Hur snyggt och sexigt som helst.

Kämpa på mina vänner inför Beach 2011. Gå med mig i VVV inför sommaren.
Våga-vågra-vassen.

Hörde att Danny har tränat multum inför morgondagens nummer med mycket dans.
De lovordade hans kropp på radio Rix ( mest Roger då såklart...ja Sofia också men hon flämtade mest )
Spännande ;)

Och så har Ninnis kännt de första sparkarna idag! Samma dag som hon går in i vecka 20. Vilken bliss
( = lycksalighet )

Snart så....



Nu åter till min Limetto, skål

Kram & Puss Ellietuss


Kommentarer
Postat av: Sus

Vi ser framemot mycket ny och spännande träning till hösten, men vem blir din backup när din höstförkylning slår till?

2011-02-04 @ 23:35:54
URL: http://snuttis.blogg.se/
Postat av: Bottan

Du kanske??? Förkylningen har jag utvisat...

2011-02-05 @ 11:28:15
Postat av: Sus

Näpp. Seriöst, vi behöver faktiskt någon som kan ersätta dig om du blir sjuk

2011-02-05 @ 15:15:26
Postat av: Bottan

Ja, varför inte du?? Seriöst.

2011-02-06 @ 01:37:18
Postat av: Sus

Så här seriöst o enkelt är mitt svar: För att jag är svag och otränad.

2011-02-07 @ 09:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0