Åh vad jag njuter

Solen skiner och koltrastarna sjunger, snart mina vänner är våren här. Men snart kan gå mycket sakta.

Inga poäng i BIBslaget i fredags heller, alltså 1-0 till moi står sig.

Och tre omgångar avverkade i Melodifestivalen.
Jag har hittat min favorit, men det kan ju komma någon annan och putta bort honom.



Linda är rund och go nu ska ni tro. Sparkarna från Bebben känns och t o m  Simon har kännt dem. Vilken Lycka!

Idag har varit en söndag som jag tycker är jätte skön.
God frukost, 56 min på crossen framför Melodifestivalen, masserat, 45 min promenad i underbart väder med vovvisen, bakat goda nöt-hälso-bullar, ätit middag och ska snart gå och köra ett pass.

Det gäller att göra lite härliga saker för att glömma bort att helgen är över, alldeles för snabbt som vanligt.

Ser man generellt äldre ut i långt hår? Vad tycker ni? Kanske...

Vi har fått ett besvärligt problem med en viss kvinna från Åhus inom gympan.... hm.....
finns gott om konstiga djur i vår herres hage som sagt.
Det är väl till att ta tjuren vid hornen.

Ny brittisk deckare ikväll :) kan bara bli bra.


Håll ut, våren kommer och nästa helg kommer Jessica :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Tror inte nån puttar bort honom!! utseende mässigt ligger han i lä:D

Haha rund o go,låter som en chokladpralin eller nåt:P

2011-02-21 @ 22:54:32
Postat av: Farmskan

Och imorgon kommer jag... kram!!!

2011-02-22 @ 19:41:15
URL: http://farmskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0