1-0

Hihi äntligen är tävlingen igång, och första poängen till mig.
Men det är en lång bit kvar och den är inte så lätt.
Fattar bara inte vad juryn ser hos Shreck, eh jag menar Frank.

Men som vanligt är det de som är proffs och jag är bara en vanlig tyckare.

Vad säger jag då om Melodifestivalen......gäääääsp.....Nanne var bäst ;)
Det är hon alltid. Danny var snyggast, det är han alltid.
Men jag tror nog ändå att jag gillade Jenny Silvers låt mest, Parellikopialåten.
Och refrängen på Swingflylåten. Annars giller jag ju inte insekter.

Ingen höjdaromgång med andra ord. Alltså då enligt Min smak som är högst personlig.
Säger inte att någon annan her fel bara för jag inte tycker likadant, det gillas helt enkelt
olika, så jävla enkelt är det ( som en närstående person till mig hade uttryckt sig ).

Skrev fel innan om Lindas veckor, hon är inne i v 21. Viktiga siffror när man har bebis i magen :)
Och igår beställdes det vagn och bilstol. Känns som om det är inom räckhåll på något vis.

Börjar med middagen nu, fläskfilé, potatisgratäng, sallad, broccoli och lök. Mumma för mina smaklökar.

Kanske det blir ett träningspass sedan, hoppas det. Annars får det bli en tur på crossen. Måste svettas av lite.

Testade lite Zumba med Elina igår. Stackaren vad nervös hon är inför premiärpasset idag. Men det går säkert bra.
Hon har det liksom i sig, en del är ju såna.

Nej nu viger jag min tid åt maten.



Njut av söndagen och glöm inte Sherlock ikväll :)

Kramen 

Kommentarer
Postat av: Jessica

mumma för mina smaklökar med!! ;)

2011-02-06 @ 22:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0