Min Idol/ Mina Idoler

Nu är fredagsmiddagen men kycklingfilé och pressad potatis avslutad och duschen är gjord.
Luktar gott och är mätt och nöjd.

Vinet står i glaset och nu ska jag kolla Idol.

Jag har inte berättat vem som är min Idol denna gången....och det är för att jag inte riktigt vet.
Får jag välja två?

Minnah.... Tack och lov att du kom in igen, vad skulle du ute och göra?!
Du ska vara på prispallen, tillsammans med  Jay och...... nej jag vet inte riktigt av de som är kvar.

Vi tar en prispall med två platser, det räcker. Det brukar ändå bara vara tvåan som blir känd. Agnes är ett undantag, men vad gör hon i Sverige??? Var blev Markus av, Daniel, Kevin.....tja....men vem vet vem Danny är, Erik, Mattias, för att inte nämna Darin.


Imorgon väntar ett äventyr och nu ska jag ladda.

Tjena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0