Rimmat eller inte

Ja hur ska det vara? Eller rättare sagt hur vill DU ha det?
Jag rimmar gärna, har dock inte hunnit på alla.

Jag har en Far som älskar att rimma, inte alltid så bra, men dock. Han är mästare på nödrim.

Jag och Jessica skrev många förra helgen, till hennes klappar.
Hon berättade precis att hon glömt sätta dem på klapparna  :(
Allihop vi kom på. de som var så bra.
Speciellt en som jag kan dela med mig av, denna kan ni få använda om ni vill;

" Jag orkar inte rimma på alla,
på denna jag inte palla"

Den var väl söt?!
Lillejul ikväll...åh vad jag längtar till Store JUL.
Blir nog inte vuxen på denna biten, om nu inte vuxna får lov att älska Julen.
Men det får vi.

Om vi inte hörs imorgon, så önskar jag er alla goda människor, vänner och annat pack
en riktigt GOD JUL

"Njut av tomten som är så söt,
njut av att smaka på hans tomte-gröt.
Röd och grann han skider fram,
skrockar mysigt utan skam.
Klappar han ständigt delar ut,
jobbar enda fram till Knut.
Tomten, du älskad är som ingen annan man,
kommer varje jul, att du bara kan.
Ses imorgon, du gubbe så röd,
och då får du se alla ögons glöd".




Kommentarer
Postat av: Pigge

JAG är inte tomten

2010-12-23 @ 20:18:53
Postat av: Sus

Undrar om jag tillhör mängden goda människor, vänner eller annat pack... trots den kluriga frågan och inget riktigt svar, önskar Jag Er/Dig en riktigt supermysig jul. Puss&Kram /Sus

2010-12-24 @ 00:52:40
URL: http://snuttis.blogg.se/
Postat av: Bottan

Ja gissa, pucko!! och GOD JUL!!

2010-12-24 @ 09:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0