Nytt gympapass på gång

Som vanligt går de lediga dagarna mellan jul och nyår åt att kompomera nya gympapass.
Nu har jag all musiken på plats, så nu är det bara kreativiteten kvar för rörelserna.
Harkommit en bit på vägen även med dessa.
Den svåraste låten att hitta denna gången var sista pulsen innan ruscherna.
Bestämde mig för en, pulsade den...... gick någon dag, ville inte ha den, hittade en annan, pulsade den.... gick någon timme....ville inte ha den heller, hittade en ny som jag pulsdade och än så länge ligger den kvar.

Nu får det räcka. Kan inte vara hur kräsen som helst.

Här kommer lite fina bilder från Julafton som var lika mysig och rolig som den brukar vara. Massor med paket under granen, glada pensionärer och barn, de flesta nöjda med vad de fick.
Till nästa år aka jag försöka hitta riktigt många till de gamle också. Jag såg tydligt hur glada de blev när det var en klapp till dem, så de ska nog få vara med på hela öppningsrundan till nästa år.

Jag har ju ärvt någonstans ifrån att älska paket :)



Jag tror det står till Jessica på denna, men än ska de bara placeras under granen, inte delas ut.




Och min Mor precis som jag älskar "allarymmisar" som jag sa när jag bara pladdrar på.



Årets Julbild på barnen. Snart kan man inte se vem som är yngst eller äldst längre.
Men man ser lätt vem som är längst.




"Jag tror inte på tomten för jag önskade mig alltid en bondgård när jag var liten, och fick aldrig någon."
Men nu kom den äntligen, så visst finns han, vår röde vän.



Och Ninna får äntligen åka och se Disney-on-ice. Ska se vem hon kan tvinga med sig, jag vet en stark kandidat som gärna vill.



Slagen hjälte mitt bland alla klapparna. Han åt upp sin första med papper och allt.



Årets skörd av klappar och gran med ny ljusslinga.



Två vovvar som älskar varandra. Så slut både Milou och Rocky var när det var dags att släcka alla ljusen.
Och Ellie fick inte vara med och leka. Kill-lekar, de är så barnsliga tycker hon.



Och juldagen blev det en härlig promenad i det helt fantastiskt underbara vintervädret.

Imorgon laddar jag med gympa ( ! ovanligt ?!) och sedan FEEEEST!
Men nejdå, jag är en renlevnadsmänniska och äter och dricker INGET onyttigt alls, som mina gymnaster tror.
Förstår inte hur de får en sån vriden bild av mig.

Ladda ni också inför årets sista dag så den blir så bra som ni önskar.

Kramisar

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fina vovvisar!! :-)

2010-12-31 @ 08:58:04
Postat av: Farmskan

Önskar dig världens bästa 2011 min vän!! Hoppas vi ses snart... Snyggast på bilderna var helt klart min favorit: Rocky! Puss och kram

2010-12-31 @ 13:51:35
URL: http://farmskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0