Dan före dan före dopparedan

Ja just det, och vem är då denne Dan??
Har hört tala om honom enda sedan jag var liten. Jag vet ju att han kommer bara när det närmar sig jul.
Inga andra högtider är han med.

Idag är han bara tre, för en vecka sedan orkade jag inte nämna honom ....
DoppareDan, är det häradsbetäckaren som heter Dan?

I vilket fall så är granen klädd, klapparna ligger och väntar på att delas ut. Lillan är på väg från Stockholm, Fia-Lotta LÄÄÄÄÄNGTAR som vanligt sedan ett halvår tillbaka, och Lillebror försöker läsa på klapparna uran att oreda.

Imorgon Lillejul och julbord på jobbet. Ska försöka jobba undan så även jag kan lyfta när julmaten är avverkad.

Sen är det bara MYYYYYYSSS!

Några blider från julen i fjol;




Underbara ungdomar som ser jätte små ut, men det är ju ett helt år sedan.

På tal om underbara ungdomar så tillbringade vi förra helgen hos Jessica och Marcus i Stockholm. De kan konsten att smycka staden, Stockholmarna.





Och till Marcus och Pigges stora förtjusning blev det lunch på Pizza Hut "mums :("



Och mysa hann vi också med, men undrar vem som har det mysigast??!!
Kanske Ekberg?



Julen är för mig en underbar högtid, och jag tror att hela min familj håller med.

Njut av värmen, godheten, stillheten, maten, nära och kära och allt vad julen kan innebära.

Julpussar på er



Kommentarer
Postat av: Farmskan

Julpussar till dig också. Hälsa familjen!

2010-12-23 @ 16:29:00
URL: http://farmskan.blogg.se/
Postat av: Pigge

Japp. Jag gör iallafall 

2010-12-23 @ 20:07:28
URL: http://R

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0